keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Häntää heiluttaen haaveillaan pennusta

Jos mä valottaisin hieman mun pentu projektiani. 

Tässä on muutaman vuoden ollut jo haaveissa harrastuskoira ja mulla on ollut tässä oikeestaan kolme rotua, mutta viimesen vuoden parin aikana se on valikoitunut siihen yhteen ja mitä enemmän rodun edustajia tapaan ja ihmisten kanssa juttelen niin sitä varmempi mä valinnasta olen ja nyt olen jo 100% varma! Kyllä sen australianpaimenkoira pitää olla. 

Kaksi muuta rotua olivat kääpiöpinseri ja bostoninterrieri. Noissa kahdessa rodussa muo viehättää niiden aktiivisuus ja se, että sopivat koostaan huolimatta moneen harrastamiseen. Mutta miksi sitten aussie? Joku siinä rodussa viehättää luonteen ja mahdollisuuksien puolesta, halusin myös koiran joka on tarpeeksi iso vaellukselle eikä mun tartte pelätä että sen jalka menee poikki ensimmäisessä kivikossa. Taisin mä pohtia toista (tai kolmatta) cavalieriakin, mutta en halua enää että mulla on viis vuotiaana taas sydänvikainen koira, jolloin harrastaminen ei enää aktiivisesti onnistu. Auspai se siis on, se on nyt varmaa. 

Äsken tuossa tulinkin juuri kotiin kun olin kattomassa yksiä agi treenejä, koirakuume vaan kasvaa enkä malta odottaa, että se oma joskus kotiutuu. Mulla on pari pentuetta mistä oon kiinnostunut, mutta kesä ja syksy näyttää mitä niistä tulee ja löytyykö sieltä meikälle edes sitä koiraa. Tää ei kuitenkaan estä muo hiljalleen haalimasta tavaraa sitä koiraa varten ja onhan talossa edelleen yksi koira, joka tavaraa tarvitsee. Tänään meille kotiutui häkki, sain sen suklaalevyä vastaan facekirppikseltä, oiva löytö siis! Tän ja ens viikon ostoslistaan kuuluu myös koiran ensiapupakkauksen kasaan haaliminen juhannusta varten, mutta siitä lisää myöhemmin. 

Tässä Hamista muutama vauva kuva <3 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patchcoat-leiri 2018

Viime viikon torstaina käväisin töissä tekemässä muutaman tunnin ja sitten kaupan kautta hakemaan koirat kotoa ja huristeltiin Villa Taivaa...